Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yok ustam iş yok Bende iş aramaya çıktımda ne iş var ne güç var.Ortada bu kadar işsiz böyle bir ekonomik kriz varken nasıl iş bulunur

öncelikle culsuz kardeşim(ismini bilmedigimden ötürü nick yazdım ) kolay gelsin çok büyük bir rakam ve cok cizi bir rakama yapıyorsun bu işi inş. kendine uygun bulursun..

Serdal_Altundal kardeşim iş çok çalışcak adam lazım kriz işi bahane sadece herkez araba aldı bunlara bedavaya vermediler ben kriz var diyen duymadım cevremde çalışana hakkıyla yapana kriz gelmedi.Tabikide hangi meslek dalındansın bilmiyorum ama iş çok ama biz türk halki iş begenmiyoruz aza kanaat etmiyoruz.bizim 3 alsak 5 diyoruz 5 alsak 10 demeye basladıgımız için iş yok bize.Amacım kırmak vs. degil ama gerçek bu iş var yarın çık tekrardan ara bence.