kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle culsuz kardeşim(ismini bilmedigimden ötürü nick yazdım ) kolay gelsin çok büyük bir rakam ve cok cizi bir rakama yapıyorsun bu işi inş. kendine uygun bulursun..
Serdal_Altundal kardeşim iş çok çalışcak adam lazım kriz işi bahane sadece herkez araba aldı bunlara bedavaya vermediler ben kriz var diyen duymadım cevremde çalışana hakkıyla yapana kriz gelmedi.Tabikide hangi meslek dalındansın bilmiyorum ama iş çok ama biz türk halki iş begenmiyoruz aza kanaat etmiyoruz.bizim 3 alsak 5 diyoruz 5 alsak 10 demeye basladıgımız için iş yok bize.Amacım kırmak vs. degil ama gerçek bu iş var yarın çık tekrardan ara bence.

Kardeş daha bugün 16 fabrika gezdim hiçbirinde iş yok işçi almıyor ve kaç gündür arıyorum

En sonunda tam umudumuzu kesmiştik hiç umudumuz kalmamıştı bir dükkana girdik mermerci arkadaş girmeyelim dedi bende ısrar ettim son şans belki buluruz dedim girdik dükkana...

Benim arkadaşım afyonkarahisarlı olduğundan adam bizim toprak diyerek biraz iyi davrandı işçi lazım değil dedi ama arakadaşımla aynı köylü olduğundan belki iş bulabiliriz dedi...

En sonunda zar zor anlaştık iş tamamlandı ama ben o adama güvenmedim sanki para vermeyecek gibi tipi vardı..

Artık hayırlısı...