• 17-06-2009, 01:38:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar sadece 2 kişilik 10,000 post 100 TL

    SADECE forumlara atılır konular= vbulletin ve smf olursa mybb

    ödeme peşin alınır...


    İŞin işleyişi; İşveren ve iş alan kişi birbirlerine kimlik fotokobilerini gönderecek güncel ev adresını ve iş adresini vercek telefon numarasını verecektir..


    Konuların acılış şekillleri..
    1 isterseniz hergün 100 post atılır 10,000 postta kadar
    2 istersenız her hafta 1,000 post atılır 10 hafta sürer
    3 istersenız haftada 2,500 post atılır iş 1 ayda biter


    Gerekli bilgileri içinpm lütfen
  • 17-06-2009, 11:26:11
    #2
    ödeme pesin verceklerini sanmiyom ama iyi satislar..
  • 17-06-2009, 11:41:46
    #3
    postlari forumlara bot ilemi aticaksiniz?
  • 17-06-2009, 12:54:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    emrefb43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme pesin verceklerini sanmiyom ama iyi satislar..
    sence mantıklımı 10,000 postu para almadan atacaksın ugraşacaksın sonra adam cekip gidecek her türülü güven verilecektir ödeme peşin alındığı için
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    postlari forumlara bot ilemi aticaksiniz?
    hayır botla atmıyorum kesinlikle manuel olarak atacagım ellerim ile 10,000 post açaçağım sitenize
  • 17-06-2009, 18:32:31
    #5
    bana msn adresini ozel mesajla sal, aksam 22.00 gibi msn de olursan gorusebiliriz.
  • 17-06-2009, 18:37:34
    #6
    10.000 post güzel bir başarı olabilir

    kendine güveniyorsun yani

    Ben 10.000 post atamam ellerim ağrır

    İstek çok olursa vay haline
  • 17-06-2009, 19:26:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana msn adresini ozel mesajla sal, aksam 22.00 gibi msn de olursan gorusebiliriz.
    pm gönderildi
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 post güzel bir başarı olabilir
    kendine güveniyorsun yani
    Ben 10.000 post atamam ellerim ağrır
    İstek çok olursa vay haline
    ekmek için emek lazım dımı kardesım
  • 17-06-2009, 19:28:43
    #8
    CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekmek için emek lazım dımı kardesım
    Bunun daha sağlıklı ve güvenli yolları var (misal:Gerçek iş bulup çalışmak)
  • 17-06-2009, 20:04:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun daha sağlıklı ve güvenli yolları var (misal:Gerçek iş bulup çalışmak)
    muhasebeciyim... yeterlidir sanırım senın için kardesım

    (boğazına 3 lokma ekmek giriyorsa bunu 5 yapmak sorun yaratırmı yada burdan kazandığım ile başka bir ihtiyacımı karşılamak ?)