ödeme pesin verceklerini sanmiyom ama iyi satislar..
sence mantıklımı 10,000 postu para almadan atacaksın ugraşacaksın sonra adam cekip gidecek

her türülü güven verilecektir ödeme peşin alındığı için
postlari forumlara bot ilemi aticaksiniz?
hayır botla atmıyorum kesinlikle manuel olarak atacagım ellerim ile 10,000 post açaçağım sitenize