CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek taraflı degil kardesım işveren ve işci karşılıklı vercek güven acısından ben 100 tl yi alıp kacabilirim yada ben 10,000 post attından sonra ödemez anlatabiliyormuyum
siz zaten ödemeyi peşin almıyormusunuz ? öyle belirtmişsiniz,sizin kimlik fotokopisini almanız sacma.