tek taraflı degil kardesım işveren ve işci karşılıklı vercek güven acısından ben 100 tl yi alıp kacabilirim yada ben 10,000 post attından sonra ödemez anlatabiliyormuyum
siz zaten ödemeyi peşin almıyormusunuz ? öyle belirtmişsiniz,sizin kimlik fotokopisini almanız sacma.