Kardeş daha bugün 16 fabrika gezdim hiçbirinde iş yok işçi almıyor ve kaç gündür arıyorum
En sonunda tam umudumuzu kesmiştik hiç umudumuz kalmamıştı bir dükkana girdik mermerci arkadaş girmeyelim dedi bende ısrar ettim son şans belki buluruz dedim girdik dükkana...
Benim arkadaşım afyonkarahisarlı olduğundan adam bizim toprak diyerek biraz iyi davrandı işçi lazım değil dedi ama arakadaşımla aynı köylü olduğundan belki iş bulabiliriz dedi...
En sonunda zar zor anlaştık iş tamamlandı ama ben o adama güvenmedim sanki para vermeyecek gibi tipi vardı..
Artık hayırlısı...
lokanlatalar felan hep işçi arıyorlar.. arayan bulur hocam

inş. bende bulurum güzel bir iş..