frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 TL olması çok uygunda kimlik fotokopisi kafamı bulandırdı.
tek taraflı degil kardesım işveren ve işci karşılıklı vercek güven acısından ben 100 tl yi alıp kacabilirim yada ben 10,000 post attından sonra ödemez anlatabiliyormuyum