• 24-06-2019, 20:46:09
    #1
    -tamamlandı-
  • 24-06-2019, 20:59:23
    #2
    acaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Maps yorumlarına ihtiyacımız var. Silinme ihtimâli her zaman vardır ancak kısa vadede silinirse zararı tekrar karşılayacak şekilde teklifleriniz bekleniyor. Buradan yazarsanız görmeme ihtimalim büyük, whatsapptan yazarsanız sevinirim.

    Whatsapp: 05425455422

    - Sektör, eğitim kurumudur.
    - Alınacak yorum adeti, fiyata bağlı değişecektir. Ancak tahminimce 30 civarı alabiliriz. Elinde daha az olanlar da teklif gönderebilir.

    Saygılarımla...
    Merhabalar,
    İmzamda bulunan konuyu inceleyip uyarsa dönüş sağlayabilirsiniz.
  • 24-06-2019, 21:04:26
    #3
    Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.
  • 24-06-2019, 21:06:46
    #4
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.
    Katılıyorum. Bir de eğitim kurumu
  • 24-06-2019, 23:45:59
    #5
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.
    Aynen öyle. Bir itirazın varsa konuyu reportla dostum, itiraz yoksa baltalama. Forumda yenisin, Şimdi ben seni şikayet ediyorum konu baltalamaktan, böylece kuralları öğrenmiş olursun.

    Dipnot: Meraklısına, eğitim kurumu yeni açılıyor ve kaliteli, kadrosu TR'deki büyük yayınevlerinin soru bankası yazarlarından oluşan Fen Lisesi. O yüzden zaten "okula gittim çok kaliteli eğitimi var" deme şansları yok kimsenin, eğitim henüz başlamadı.
  • 25-06-2019, 00:15:26
    #6
    acaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle. Bir itirazın varsa konuyu reportla dostum, itiraz yoksa baltalama. Forumda yenisin, Şimdi ben seni şikayet ediyorum konu baltalamaktan, böylece kuralları öğrenmiş olursun.

    Dipnot: Meraklısına, eğitim kurumu yeni açılıyor ve kaliteli, kadrosu TR'deki büyük yayınevlerinin soru bankası yazarlarından oluşan Fen Lisesi. O yüzden zaten "okula gittim çok kaliteli eğitimi var" deme şansları yok kimsenin, eğitim henüz başlamadı.
    Meraklısına yerine. Ceza almamak için dipnot olarak böyle bir şey yazdım da diyebilirdin
    İmzanızdaki gibi ""İşini usulüyle ve edebiyle yap, hep birlikte kazan.""
    See you later....
  • 25-06-2019, 00:20:16
    #7
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meraklısına yerine. Ceza almamak için dipnot olarak böyle bir şey yazdım da diyebilirdin
    İmzanızdaki gibi ""İşini usulüyle ve edebiyle yap, hep birlikte kazan.""
    See you later....
    Yahu hasta mısın kardeşim, ben niye ceza alayım? Forum kuralları haricinde bir şey mi yaptım? Bak ondan önce ne yazdım, varsa bir sorunun konuyu reportla. Sorunun yoksa konuyu baltalayıp durma. Etik sorunların varsa git kendi içinde tartış.



    Bu arada iş alımı kapanmıştır. @Komplex arkadaşımızla anlaşıldı, teslim etmesi bekleniyor.