Meraklısına yerine. Ceza almamak için dipnot olarak böyle bir şey yazdım da diyebilirdin

İmzanızdaki gibi ""İşini usulüyle ve edebiyle yap, hep birlikte kazan.""
See you later....
Yahu hasta mısın kardeşim, ben niye ceza alayım? Forum kuralları haricinde bir şey mi yaptım? Bak ondan önce ne yazdım, varsa bir sorunun konuyu reportla. Sorunun yoksa konuyu baltalayıp durma. Etik sorunların varsa git kendi içinde tartış.
Bu arada iş alımı kapanmıştır.
@Komplex arkadaşımızla anlaşıldı, teslim etmesi bekleniyor.