Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.