Aynen öyle. Bir itirazın varsa konuyu reportla dostum, itiraz yoksa baltalama. Forumda yenisin, Şimdi ben seni şikayet ediyorum konu baltalamaktan, böylece kuralları öğrenmiş olursun.
Dipnot: Meraklısına, eğitim kurumu yeni açılıyor ve kaliteli, kadrosu TR'deki büyük yayınevlerinin soru bankası yazarlarından oluşan Fen Lisesi. O yüzden zaten "okula gittim çok kaliteli eğitimi var" deme şansları yok kimsenin, eğitim henüz başlamadı.
Meraklısına yerine. Ceza almamak için dipnot olarak böyle bir şey yazdım da diyebilirdin

İmzanızdaki gibi ""İşini usulüyle ve edebiyle yap, hep birlikte kazan.""
See you later....