Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.
Katılıyorum. Bir de eğitim kurumu