Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani şimdi x eğitim kurumuna kayıt olmadan öveceğim, yorum yapacağım ve bu yoruma göre oraya kayıt olacak insanlar. Yorumda yazılanlar kayıt olduktan sonra uyuşmayınca ne olacak? İnsanların hakkına girmek ne kolay olmuş.
Aynen öyle. Bir itirazın varsa konuyu reportla dostum, itiraz yoksa baltalama. Forumda yenisin, Şimdi ben seni şikayet ediyorum konu baltalamaktan, böylece kuralları öğrenmiş olursun.

Dipnot: Meraklısına, eğitim kurumu yeni açılıyor ve kaliteli, kadrosu TR'deki büyük yayınevlerinin soru bankası yazarlarından oluşan Fen Lisesi. O yüzden zaten "okula gittim çok kaliteli eğitimi var" deme şansları yok kimsenin, eğitim henüz başlamadı.