Merhaba arkadaşlar johnlocke Arkadaşımızdan postcu.net'i aldım.
Madem ki böyle bi konu açıldı proje geliştirmem de yardımcı olursanız sevinirim.
Farklı bir konu açma gereği duymadım.Fikri olan arkadaşlar paylaşırlarsa bu konuya kökten bi çözüm getirebiliriz.Saygılar...
Postcular bir seyler yapmak gerek
49
●2.671
- 26-03-2008, 12:24:36Dostum güzel konu açmışsın.Ben bütün gün boş olduğumdan zaman geçirmek için yapıyorum hatta bir kere yapabildim çünkü anca o arkadaşla anlaşabildik.250 konuyu geçmiyorum çünkü o zaman sıkılıyorum işi yarım bırakmaktansa hiç başlamam diyorum.Ama millet o kadar düşmüş ki reg lenmiş domain için 500 hatta 1000 konu açanlar var.Bence bu işi hakkıyla yapanlar bir süre iş seçerlerse(istediği fiyatların altına inmeden veya hiç iş yapmayarak) post attıran arkadaşlarda kalite farkını anlayıp fiyatı yükselteceklerdir.
- 26-03-2008, 12:50:09Üyeliği durduruldukaliteli postcular her zaman iş yapar siz iş aramayınız onlar gelip sizi bulurlar yeterki bir iş yaparken karşıdakini memnun edin paranızı fazlasıyla alırsınız ben postcuyum bana her zaman iş var yaptıgım en düşün fiyat 1k post 50 ytl ortlaam zaten bana gelen 3 4k istiyor
- 26-03-2008, 13:04:40valla zor iş ve copy-paste bile olsa emek isteyen bir iş. kolay degil arkadaslar bende forum sitesi sahibi oldum ve 2-3 konu eklerken bile acayip sıkılıyo insan. bu arkadaslara hakkettigi parayi vermek lazım ve sonucta 1k post ta 50ytl bile az bence. ama buna ragmen bu isleri alipta tam olarak teslim eden tüm arkadaslari kutluyorum
- 26-03-2008, 19:11:04Üyeliği durdurulduPiyasanın bu kadar düşmemesi lazım nerdeyse 1K postu 5 YTL atacaklar
...
VesselaM
100 konuyu 8-9 ytl ye ekliyordum,güzel güzel paramı kazanıyordum.türkiyede işin içine ettiler artık.gerçi ben piyasa 100 konu 5 ytl filan oldugunda bıraktım ama şuan ugraşan arkadaşlara allah kolaylık versin....
...