valla zor iş ve copy-paste bile olsa emek isteyen bir iş. kolay degil arkadaslar bende forum sitesi sahibi oldum ve 2-3 konu eklerken bile acayip sıkılıyo insan. bu arkadaslara hakkettigi parayi vermek lazım ve sonucta 1k post ta 50ytl bile az bence. ama buna ragmen bu isleri alipta tam olarak teslim eden tüm arkadaslari kutluyorum