Konu
Postcular bir seyler yapmak gerek
26-03-2008, 15:12:46
#32
fatihbaz
ben bu işleri yaparken ne güzeldi yav
100 konuyu 8-9 ytl ye ekliyordum,güzel güzel paramı kazanıyordum.türkiyede işin içine ettiler artık.gerçi ben piyasa 100 konu 5 ytl filan oldugunda bıraktım ama şuan ugraşan arkadaşlara allah kolaylık versin....