• 26-03-2008, 20:32:55
    #46
    Üyeliği durduruldu
    the_roting@besiktas.ws

    Saygılar...
  • 26-03-2008, 20:33:25
    #47
    etol_samet@hotmail.com msn adresim.
  • 26-03-2008, 20:36:44
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Ekliyorum arkadaşlar.
  • 28-03-2008, 11:11:01
    #49
    jagatai89@hotmail.com
  • 28-03-2008, 11:33:15
    #50
    Misafir
    ELWoOd_qN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir postcuyum
    bu post ucretlerını felan tartısalım..Ortalama bir seyler ayarlamaya calısalım...
    bence bunu msn de coklu oturumda konusalım
    veya sizin onereceginiz gizli bir toplantı sahası var ise tartısalım
    yada bir sendika felan mı kursak
    cevap yada yorumlarınızı eksik etmeyiniz...
    .
    .
    .
    Bence en önemli nokta kaliteli iş yapmak olacaktır, aranızda çalıştığım bir kaç arkadaş var ve sağlam iş çıkardılar artık ne zaman post ihtiyacım olsa onlarla çalışırım buda demek oluyorki kalite post atın sürekli müşteri kazanın