ELWoOd_qN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir postcuyum
bu post ucretlerını felan tartısalım..Ortalama bir seyler ayarlamaya calısalım...
bence bunu msn de coklu oturumda konusalım
veya sizin onereceginiz gizli bir toplantı sahası var ise tartısalım
yada bir sendika felan mı kursak
cevap yada yorumlarınızı eksik etmeyiniz...
.
.
.
Bence en önemli nokta kaliteli iş yapmak olacaktır, aranızda çalıştığım bir kaç arkadaş var ve sağlam iş çıkardılar artık ne zaman post ihtiyacım olsa onlarla çalışırım buda demek oluyorki kalite post atın sürekli müşteri kazanın