Dostum güzel konu açmışsın.Ben bütün gün boş olduğumdan zaman geçirmek için yapıyorum hatta bir kere yapabildim çünkü anca o arkadaşla anlaşabildik.250 konuyu geçmiyorum çünkü o zaman sıkılıyorum işi yarım bırakmaktansa hiç başlamam diyorum.Ama millet o kadar düşmüş ki reg lenmiş domain için 500 hatta 1000 konu açanlar var.Bence bu işi hakkıyla yapanlar bir süre iş seçerlerse(istediği fiyatların altına inmeden veya hiç iş yapmayarak) post attıran arkadaşlarda kalite farkını anlayıp fiyatı yükselteceklerdir.