Madem Öyle Burda Bi fiyat Belirlensin Ve kimse Bunun Altına İnmesin.Aç gözlülüğün lüzumu Yok.ben bedavaya attım 30 ar taneden 10 kişiye.biz fedakarlık yapıyorsak post attıran arkadaşlarda biraz destekçilerini koruyup kollasınlar.Saygılar..