• 19-06-2018, 10:47:52
    #10
    Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti 30 dolar kesiyor gelen ödemeden.
    Gelen ücrette bir limit var mı? Yani atıyorum 1000 TL ve üzeri geldiği zaman kesiyor gibi. Çünkü geçen ay Garanti tanımladım, gelen para da kesinti olmadı diye hatırlıyorum. Eğer kesinti yapıyorsa, bu ay için başka banka tanımlayacağım. Kesinti yapmayan banka var mı? Teşekkürler.
  • 19-06-2018, 10:50:45
    #11
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen ücrette bir limit var mı? Yani atıyorum 1000 TL ve üzeri geldiği zaman kesiyor gibi. Çünkü geçen ay Garanti tanımladım, gelen para da kesinti olmadı diye hatırlıyorum. Eğer kesinti yapıyorsa, bu ay için başka banka tanımlayacağım. Kesinti yapmayan banka var mı? Teşekkürler.
    Ben instant articles ödememi garanti usd hesabıma çekiyordum orada 115 dolar ödemeden dahi 30 dolar kesti. 2 kez ödeme aldım oradan ikisinde de 30 dolar kesti. Son kesin bilgi için bankaya görüşün tabi.
  • 20-06-2018, 02:59:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam hesabınız TL ise yatmaz döviz hesabı açmanız lazım.
  • 20-06-2018, 06:01:20
    #13
    KMmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesabınız TL ise yatmaz döviz hesabı açmanız lazım.
    Selam hocam enparada dolar hesabımı açtım ve onu kaydettim ben en başında. hala beklemedeyiz inşallah yatar kısa zamanda.
  • 20-06-2018, 08:15:14
    #14
    Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam enparada dolar hesabımı açtım ve onu kaydettim ben en başında. hala beklemedeyiz inşallah yatar kısa zamanda.
    Hocam enparada bir çok kişi bekliyor sizin gibi. Sanırım günlere yaydılar ödemeleri
  • 20-06-2018, 11:11:15
    #15
    Bordo.Mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam enparada bir çok kişi bekliyor sizin gibi. Sanırım günlere yaydılar ödemeleri
    Enpara beklemedeyiz malesef
  • 20-06-2018, 11:42:50
    #16
    paid yazıyor ama garanti bankasına gelen giden bişi yok hala
  • 20-06-2018, 11:47:30
    #17
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbankası dün yatta.
    hocam bende halen yatmadı http://prntscr.com/jx2ext
    http://prntscr.com/jx2gms
    bu sekılde duruyor daha ilk odemem olacak alırsam cekmek ıcın bırsey mı yapmak gerek ne hem 21-26 arasında degıl mı ödemeler
  • 20-06-2018, 11:53:24
    #18
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende halen yatmadı http://prntscr.com/jx2ext
    http://prntscr.com/jx2gms
    bu sekılde duruyor daha ilk odemem olacak alırsam cekmek ıcın bırsey mı yapmak gerek ne hem 21-26 arasında degıl mı ödemeler
    Siz karıştırdınız sanırım burası facebook ödemeleriyle ilgili bir konu siz adsenseden bahsediyorsunuz