vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende halen yatmadı http://prntscr.com/jx2ext
http://prntscr.com/jx2gms
bu sekılde duruyor daha ilk odemem olacak alırsam cekmek ıcın bırsey mı yapmak gerek ne hem 21-26 arasında degıl mı ödemeler
Siz karıştırdınız sanırım burası facebook ödemeleriyle ilgili bir konu siz adsenseden bahsediyorsunuz