Konu
Mayıs Ayı Ödemesi Alan / Alamayan Var Mı ?
20-06-2018, 11:47:30
#17
vetfak
karikaturname adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşbankası dün yatta.
hocam bende halen yatmadı
http://prntscr.com/jx2ext
http://prntscr.com/jx2gms
bu sekılde duruyor daha ilk odemem olacak alırsam
cekmek ıcın bırsey mı yapmak gerek ne hem 21-26 arasında degıl mı ödemeler