• 20-06-2018, 11:55:44
    #19
    pardon mayıs ayı odemesı deyınce yattı deyınce bende yatmayınca bı panık aldı )
  • 20-06-2018, 20:37:06
    #20
    KMmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesabınız TL ise yatmaz döviz hesabı açmanız lazım.
    TL hesabı olup da ödeme alan kişiler olmuş... Ki Paid yazıyor. Bir sıkıntı olsa para gönderilmezdi herhalde diye düşünüyorum. Bakalım cuma ya kadar bir hareketlilik olur mu?
  • 20-06-2018, 22:34:10
    #21
    Hesabı TL olan arkadaşlar, bankayı arayıp bilgi verin, gelen parayı o günkü banka kurundan çevirip tl hesaba yatırıyorlar.
  • 21-06-2018, 01:30:44
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Niye benimde ödememde problem vardı şahıs adını yanlış yazmıştım,ödemede paid yazıyordu adamlar ödemeyi yapmışlardı fakat benim bankam ödemeyi geri gönderdi isim hatası var diye. Özellikle belirtiyor USD hesabı olması lazım diye .
    Note that Facebook only sends payments in US dollars (USD). If your bank requires an intermediary account to receive USD payments, please also include the following information about the intermediary bank:

    Tl hesabına nasıl USD göndercek adamlar ? Tl hesabına ödeme alan ben görmedim şahsen ama bildigim kadarıyla olmuyor diye biliyorum oluyorsada bankadan bankaya farkediyordur. @burakaltmisoglu;
  • 21-06-2018, 13:06:52
    #23
    Bugün ödeme alan oldumu
  • 21-06-2018, 14:56:18
    #24
    Bütün ümidim gençliktedir
    Benim Enpara hesabına dün yatmış.
  • 21-06-2018, 15:00:08
    #25
    burakaltmisoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL hesabı olup da ödeme alan kişiler olmuş... Ki Paid yazıyor. Bir sıkıntı olsa para gönderilmezdi herhalde diye düşünüyorum. Bakalım cuma ya kadar bir hareketlilik olur mu?
    Bugün işleme girer gece yarın en geç öğleden sonra herkesinki yatmış olur hocam.
  • 21-06-2018, 15:01:58
    #26
    Garanti yattı
  • 21-06-2018, 15:56:31
    #27
    Benim enpara yok hala. Ödeme maili geldi dün bekliyoruz hala. Bankayı arıyorum kontrol için bir şey yok diyorlar. Swift mesajı soruyor ama mailde de payment number var sadece stres oldum yatsa da rahatlasak. Garanti olsa coktan gelmişti ama 30 dolar kesiyor diye değiştirdim iste.