KMmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesabınız TL ise yatmaz döviz hesabı açmanız lazım.
TL hesabı olup da ödeme alan kişiler olmuş... Ki Paid yazıyor. Bir sıkıntı olsa para gönderilmezdi herhalde diye düşünüyorum. Bakalım cuma ya kadar bir hareketlilik olur mu?