• 21-06-2018, 17:51:12
    #28
    KMmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye benimde ödememde problem vardı şahıs adını yanlış yazmıştım,ödemede paid yazıyordu adamlar ödemeyi yapmışlardı fakat benim bankam ödemeyi geri gönderdi isim hatası var diye. Özellikle belirtiyor USD hesabı olması lazım diye .
    Note that Facebook only sends payments in US dollars (USD). If your bank requires an intermediary account to receive USD payments, please also include the following information about the intermediary bank:

    Tl hesabına nasıl USD göndercek adamlar ? Tl hesabına ödeme alan ben görmedim şahsen ama bildigim kadarıyla olmuyor diye biliyorum oluyorsada bankadan bankaya farkediyordur. @burakaltmisoglu;
    Garanti TL hesabına ödeme işlemi gerçekleşmiş. Ancak arkadaşlarında belirttiği gibi 30 dolar (140 TL) bir kesinti olmuş. Kesilen ücret bir hayli fazla. Kesilmeyen veya daha az kesinti yapan bir banka var mı?
  • 22-06-2018, 19:24:32
    #29
    Bugün enpara hesabına ödeme alan oldu mu? Ve enpara hala bekleyen var mı enpara hala beklemedeyim.
  • 25-06-2018, 17:02:06
    #30
    Arkadaşlar bugün itibariyle enpara ödeme alamayan var mı? Bu kadar geç kaldığı oluyor mu kontrol ettiğimde bilgiler de doğru bana hala yatmadı daha önce bu kadar geç yatan vs. oldu mu en son çare mail atacağım ama daha önce enparada ayın 25-26'sı gibi alan oldu mu?
  • 28-06-2018, 01:58:25
    #31
    Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün itibariyle enpara ödeme alamayan var mı? Bu kadar geç kaldığı oluyor mu kontrol ettiğimde bilgiler de doğru bana hala yatmadı daha önce bu kadar geç yatan vs. oldu mu en son çare mail atacağım ama daha önce enparada ayın 25-26'sı gibi alan oldu mu?
    Yapıkredi den ödeme bekleyen arkadaşım var hala bekliyor yatmadı daha para
  • 28-06-2018, 03:43:16
    #32
    yasinilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapıkredi den ödeme bekleyen arkadaşım var hala bekliyor yatmadı daha para
    Valla şöyle söyleyeyim benim hala yatmadı garanti 30 dolar kesiyor diye enparayı verdim ama garanti olsa çoktan yatmıştı. Facebook ile mailleştim sorun yok 7-10 iş günü içerisinde yatmaz tekrar yaz dediler bakalım stres oldum, hayırlısıyla yatsa da rahatlasak.
  • 28-06-2018, 17:18:03
    #33
    Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla şöyle söyleyeyim benim hala yatmadı garanti 30 dolar kesiyor diye enparayı verdim ama garanti olsa çoktan yatmıştı. Facebook ile mailleştim sorun yok 7-10 iş günü içerisinde yatmaz tekrar yaz dediler bakalım stres oldum, hayırlısıyla yatsa da rahatlasak.
    Bu linke Tıklayın : TIKLAYIN

    Sırasıyla :

    1- Audience Network (Yayıncı)

    2- Ödeme Alma

    3- Yakınlarda aldığım bir ödemeyle ilgili sorum var

    4- Uygulama Kodu
    Varlık Kodu
    Business Manager Kodu
    (Bunlardan uygun olanını seçin)

    Başlık kısmına hangi ayın ödemesi ile sorun yaşıyorsanız yazın ( Örn; 1-31 May Payment ) İngilizce olarak.Daha sonra sorunuzu ingilizce olarak yazın. Ödeme bekliyorum ödemem halen gelmedi hangi IBAN numarasına yatırdınız diye sorun.Örnek bir yazı vereyim size ;

    The payment has not been reached to me yet.

    The last payment which is (BURAYA ALMANIZ GEREKEN TUTARI YAZIN) has not come by myside.

    What is the IBAN info that you have paid ?

    Which bank account have you sent the payment ?

    Bu metni gönderin. 24 saat içerisinde size cevap vereceklerdir.
  • 28-06-2018, 17:20:19
    #34
    yasinilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu linke Tıklayın : TIKLAYIN

    Sırasıyla :

    1- Audience Network (Yayıncı)

    2- Ödeme Alma

    3- Yakınlarda aldığım bir ödemeyle ilgili sorum var

    4- Uygulama Kodu
    Varlık Kodu
    Business Manager Kodu
    (Bunlardan uygun olanını seçin)

    Başlık kısmına hangi ayın ödemesi ile sorun yaşıyorsanız yazın ( Örn; 1-31 May Payment ) İngilizce olarak.Daha sonra sorunuzu ingilizce olarak yazın. Ödeme bekliyorum ödemem halen gelmedi hangi IBAN numarasına yatırdınız diye sorun.Örnek bir yazı vereyim size ;

    The payment has not been reached to me yet.

    The last payment which is (BURAYA ALMANIZ GEREKEN TUTARI YAZIN) has not come by myside.

    What is the IBAN info that you have paid ?

    Which bank account have you sent the payment ?

    Bu metni gönderin. 24 saat içerisinde size cevap vereceklerdir.
    Bilgi için teşekkürler ben biliyorum bunu burayla görüştüm sıkıntı yok 7-10 iş günü bekleyin dediler yatmazsa tekrar yazın dediler. Sizin arkadaş yattı mı yapı kredi?
  • 28-06-2018, 17:22:56
    #35
    Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkürler ben biliyorum bunu burayla görüştüm sıkıntı yok 7-10 iş günü bekleyin dediler yatmazsa tekrar yazın dediler. Sizin arkadaş yattı mı yapı kredi?
    Malesef halen beklemede kendisi.Saçma bir düzen söz konusu bakalım hayırlısı artık
  • 28-06-2018, 17:24:40
    #36
    yasinilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef halen beklemede kendisi.Saçma bir düzen söz konusu bakalım hayırlısı artık
    Bende bekliyorum hala bugünde bir şey çıkmadı.