Valla şöyle söyleyeyim benim hala yatmadı garanti 30 dolar kesiyor diye enparayı verdim ama garanti olsa çoktan yatmıştı. Facebook ile mailleştim sorun yok 7-10 iş günü içerisinde yatmaz tekrar yaz dediler bakalım stres oldum, hayırlısıyla yatsa da rahatlasak.
Bu linke Tıklayın :
TIKLAYIN
Sırasıyla :
1- Audience Network (Yayıncı)
2- Ödeme Alma
3- Yakınlarda aldığım bir ödemeyle ilgili sorum var
4- Uygulama Kodu
Varlık Kodu
Business Manager Kodu
(Bunlardan uygun olanını seçin)
Başlık kısmına hangi ayın ödemesi ile sorun yaşıyorsanız yazın ( Örn; 1-31 May Payment ) İngilizce olarak.Daha sonra sorunuzu ingilizce olarak yazın. Ödeme bekliyorum ödemem halen gelmedi hangi IBAN numarasına yatırdınız diye sorun.Örnek bir yazı vereyim size ;
The payment has not been reached to me yet.
The last payment which is (BURAYA ALMANIZ GEREKEN TUTARI YAZIN) has not come by myside.
What is the IBAN info that you have paid ?
Which bank account have you sent the payment ?
Bu metni gönderin. 24 saat içerisinde size cevap vereceklerdir.