Arkadaşlar bugün itibariyle enpara ödeme alamayan var mı? Bu kadar geç kaldığı oluyor mu kontrol ettiğimde bilgiler de doğru bana hala yatmadı daha önce bu kadar geç yatan vs. oldu mu en son çare mail atacağım ama daha önce enparada ayın 25-26'sı gibi alan oldu mu?