Niye benimde ödememde problem vardı şahıs adını yanlış yazmıştım,ödemede paid yazıyordu adamlar ödemeyi yapmışlardı fakat benim bankam ödemeyi geri gönderdi isim hatası var diye. Özellikle belirtiyor USD hesabı olması lazım diye .
Note that Facebook only sends payments in US dollars (USD). If your bank requires an intermediary account to receive USD payments, please also include the following information about the intermediary bank:

Tl hesabına nasıl USD göndercek adamlar ? Tl hesabına ödeme alan ben görmedim şahsen ama bildigim kadarıyla olmuyor diye biliyorum oluyorsada bankadan bankaya farkediyordur. @burakaltmisoglu;