burakaltmisoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL hesabı olup da ödeme alan kişiler olmuş... Ki Paid yazıyor. Bir sıkıntı olsa para gönderilmezdi herhalde diye düşünüyorum. Bakalım cuma ya kadar bir hareketlilik olur mu?
Bugün işleme girer gece yarın en geç öğleden sonra herkesinki yatmış olur hocam.