Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam enparada dolar hesabımı açtım ve onu kaydettim ben en başında. hala beklemedeyiz inşallah yatar kısa zamanda.
Hocam enparada bir çok kişi bekliyor sizin gibi. Sanırım günlere yaydılar ödemeleri