Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garanti 30 dolar kesiyor gelen ödemeden.
Gelen ücrette bir limit var mı? Yani atıyorum 1000 TL ve üzeri geldiği zaman kesiyor gibi. Çünkü geçen ay Garanti tanımladım, gelen para da kesinti olmadı diye hatırlıyorum. Eğer kesinti yapıyorsa, bu ay için başka banka tanımlayacağım. Kesinti yapmayan banka var mı? Teşekkürler.