• 22-06-2010, 23:53:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsan böyle mesajlarla sinir küpü olur sanırım, çok konuşanların mevcut domainlerini de görüyoruz. Bu bilgiler zaten birçok yerde var, bu karşı çıkanlar r10 dan başka forum, r10 üyelerinden başka domain takip eden yok sanıyor sanırım. 25 nolu üyeyim yıllardır bakmıyorum foruma, son 3 aydır bakıyorum, neden bakmak istemediğimi hatırlıyorum.
  • 22-06-2010, 23:55:06
    #11
    WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın arkadaşlar,

    kimliği belirsiz bir üyeden gelen -rep ve yanında gelen aşağıdaki nota istinaden şu andan itibaren bu forumda kendi adıma, düşecek domain bildirimine son veriyorum. Vallahi kusacağım artık!

    "domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş."

    Niye strese sokayım ki kendimi? Sen rahat, ben rahat!
    cocukla cocuk olma hocam

    hergüne kategori açman güzel oluyordu.ona göre takip ediyorduk bizde...

    kıt akıllının biri yüzünden paylaşımdan vazgeçmek kötü be hocam
  • 22-06-2010, 23:57:57
    #12
    bu kadar emeğiniz var bir çırpıda silmeyin hepsini :S
  • 23-06-2010, 00:25:32
    #13
    turank,

    size - rep verecektim ama yakın zamanda rep vermişim..

    forumların amacı paylaşımdır bunu unutmamak gerekir.Paylaşım yapılmayacaksa böyle bir bölümünde olmaması gerekir.Herkes tabii ki öncelikle kendi cebini düşünecektir ama forumunda amacına hizmet etmek gerekir bunu da unutmamalı..
  • 23-06-2010, 00:37:28
    #14
    WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın arkadaşlar,

    kimliği belirsiz bir üyeden gelen -rep ve yanında gelen aşağıdaki nota istinaden şu andan itibaren bu forumda kendi adıma, düşecek domain bildirimine son veriyorum. Vallahi kusacağım artık!

    "domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş."

    Niye strese sokayım ki kendimi? Sen rahat, ben rahat!
    Dostum şu r10da senin domain paylaşımı ve yaptığın katkı kadar hiç kimse ne paylaşım ne katkı yapmadı mesele burada gelip şu domaini aldım diye konu açmak değil sen karşılıksız olarak gerek domainstandinda gerekse burada düşecek domainleri paylaştın lütfen bir -repe değer verip paylaşımdan vazgeçme inan burada senin paylaşımını istemeyen 1 kişiyse, isteyen 10 kişi bundan emin olabilirsin dostum.

    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
    herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
    benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
    Sen önce biraz adamlık öğren madem takip ettiğin bir domain var ve bunu WinstonBlue paylaştı özel mesaj atarsın adam gibi dersin ki "Hocam günlerdir takip ettiğim bir domaini paylaşmışsınız listeden kaldırırmısınız" dersen kaldırır ki daha önce bunu defalarca yapmıştır ben kendim bir kere rica ettim ve saolsun kaldırdı.


    -

    Umarım kararını değiştirirsin dostum gereksiz bir insan benzeri için değmez.
  • 23-06-2010, 00:46:45
    #15
    benden +rep arkadaşım. paylaşımların için teşekkürler
  • 23-06-2010, 03:47:04
    #16
    sss
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
    herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
    benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
    senin şu yaptığın bencillik ve tekel olmayı istemekten başka birşey değil.
    bak konunun açıldığı kategoriye bakarmısın. ne yazıyor. r10 da böyle istiyor.
  • 23-06-2010, 06:35:47
    #17
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen önce biraz adamlık öğren madem takip ettiğin bir domain var ve bunu WinstonBlue paylaştı özel mesaj atarsın adam gibi dersin ki "Hocam günlerdir takip ettiğim bir domaini paylaşmışsınız listeden kaldırırmısınız" dersen kaldırır ki daha önce bunu defalarca yapmıştır ben kendim bir kere rica ettim ve saolsun kaldırdı.
    daha önce bu şekilde birisine mesaj attım kimdi bilmiyorum, "kaldırmam" dedi. bir daha da kimseye demem. ayrıca diğer lafını iade ediyorum.

    sss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin şu yaptığın bencillik ve tekel olmayı istemekten başka birşey değil.
    bak konunun açıldığı kategoriye bakarmısın. ne yazıyor. r10 da böyle istiyor.
    saçmalama arkadaşım. senin bencillik dediğin hadise için ben günde 2-3 saat uğraşıyorsam bunun adı emektir. ve bunu böyle yapan onlarca kişi vardır. "armut piş ağzıma düş" ile bunun arasındaki farkın adı bencillik değildir, asıl araştırma yapmayanların hazır domainlere ulaşması sorgulanmalıdır.

    ayrıca yanlış anlaşılmasın, winstonblue'nin kişiliğine tek bir lafım yok. kendisini forumda yardımsever birisi olarak gördüğümden dolayı da severim, takdir ederim. sadece liste paylaşmasına taraf olmadığımı belirtiyorum. sizin paylaşılmasına dair görüşünüz varsa benim de aksi yönde görüşüm var.
  • 23-06-2010, 06:50:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
    herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
    benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
    Forumun paylaşmanın ne amacı kalıyo peki ?

    Varsa günlerdir takip ettiğin domain özel mesaj atarsınız oda iyi niyetle karşılarsa kaldırır listeden olur biter. Ki zaten kaldırmak zorunda bile değil.