23 Haziran
32
●3.190
- 22-06-2010, 23:53:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnsan böyle mesajlarla sinir küpü olur sanırım, çok konuşanların mevcut domainlerini de görüyoruz. Bu bilgiler zaten birçok yerde var, bu karşı çıkanlar r10 dan başka forum, r10 üyelerinden başka domain takip eden yok sanıyor sanırım. 25 nolu üyeyim yıllardır bakmıyorum foruma, son 3 aydır bakıyorum, neden bakmak istemediğimi hatırlıyorum.
- 22-06-2010, 23:55:06cocukla cocuk olma hocamWinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hergüne kategori açman güzel oluyordu.ona göre takip ediyorduk bizde...
kıt akıllının biri yüzünden paylaşımdan vazgeçmek kötü be hocam - 23-06-2010, 00:25:32turank,
size - rep verecektim ama yakın zamanda rep vermişim..
forumların amacı paylaşımdır bunu unutmamak gerekir.Paylaşım yapılmayacaksa böyle bir bölümünde olmaması gerekir.Herkes tabii ki öncelikle kendi cebini düşünecektir ama forumunda amacına hizmet etmek gerekir bunu da unutmamalı.. - 23-06-2010, 00:37:28Dostum şu r10da senin domain paylaşımı ve yaptığın katkı kadar hiç kimse ne paylaşım ne katkı yapmadı mesele burada gelip şu domaini aldım diye konu açmak değil sen karşılıksız olarak gerek domainstandinda gerekse burada düşecek domainleri paylaştın lütfen bir -repe değer verip paylaşımdan vazgeçme inan burada senin paylaşımını istemeyen 1 kişiyse, isteyen 10 kişi bundan emin olabilirsin dostum.WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce biraz adamlık öğren madem takip ettiğin bir domain var ve bunu WinstonBlue paylaştı özel mesaj atarsın adam gibi dersin ki "Hocam günlerdir takip ettiğim bir domaini paylaşmışsınız listeden kaldırırmısınız" dersen kaldırır ki daha önce bunu defalarca yapmıştır ben kendim bir kere rica ettim ve saolsun kaldırdı.turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-
Umarım kararını değiştirirsin dostum gereksiz bir insan benzeri için değmez. - 23-06-2010, 03:47:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.senin şu yaptığın bencillik ve tekel olmayı istemekten başka birşey değil.turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak konunun açıldığı kategoriye bakarmısın. ne yazıyor. r10 da böyle istiyor. - 23-06-2010, 06:35:47daha önce bu şekilde birisine mesaj attım kimdi bilmiyorum, "kaldırmam" dedi. bir daha da kimseye demem. ayrıca diğer lafını iade ediyorum.O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçmalama arkadaşım. senin bencillik dediğin hadise için ben günde 2-3 saat uğraşıyorsam bunun adı emektir. ve bunu böyle yapan onlarca kişi vardır. "armut piş ağzıma düş" ile bunun arasındaki farkın adı bencillik değildir, asıl araştırma yapmayanların hazır domainlere ulaşması sorgulanmalıdır.sss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca yanlış anlaşılmasın, winstonblue'nin kişiliğine tek bir lafım yok. kendisini forumda yardımsever birisi olarak gördüğümden dolayı da severim, takdir ederim. sadece liste paylaşmasına taraf olmadığımı belirtiyorum. sizin paylaşılmasına dair görüşünüz varsa benim de aksi yönde görüşüm var. - 23-06-2010, 06:50:24Üyeliği durdurulduForumun paylaşmanın ne amacı kalıyo peki ?turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsa günlerdir takip ettiğin domain özel mesaj atarsınız oda iyi niyetle karşılarsa kaldırır listeden olur biter. Ki zaten kaldırmak zorunda bile değil.