İnsan böyle mesajlarla sinir küpü olur sanırım, çok konuşanların mevcut domainlerini de görüyoruz. Bu bilgiler zaten birçok yerde var, bu karşı çıkanlar r10 dan başka forum, r10 üyelerinden başka domain takip eden yok sanıyor sanırım. 25 nolu üyeyim yıllardır bakmıyorum foruma, son 3 aydır bakıyorum, neden bakmak istemediğimi hatırlıyorum.