WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın arkadaşlar,

kimliği belirsiz bir üyeden gelen -rep ve yanında gelen aşağıdaki nota istinaden şu andan itibaren bu forumda kendi adıma, düşecek domain bildirimine son veriyorum. Vallahi kusacağım artık!

"domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş."

Niye strese sokayım ki kendimi? Sen rahat, ben rahat!
Dostum şu r10da senin domain paylaşımı ve yaptığın katkı kadar hiç kimse ne paylaşım ne katkı yapmadı mesele burada gelip şu domaini aldım diye konu açmak değil sen karşılıksız olarak gerek domainstandinda gerekse burada düşecek domainleri paylaştın lütfen bir -repe değer verip paylaşımdan vazgeçme inan burada senin paylaşımını istemeyen 1 kişiyse, isteyen 10 kişi bundan emin olabilirsin dostum.

turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
Sen önce biraz adamlık öğren madem takip ettiğin bir domain var ve bunu WinstonBlue paylaştı özel mesaj atarsın adam gibi dersin ki "Hocam günlerdir takip ettiğim bir domaini paylaşmışsınız listeden kaldırırmısınız" dersen kaldırır ki daha önce bunu defalarca yapmıştır ben kendim bir kere rica ettim ve saolsun kaldırdı.


-

Umarım kararını değiştirirsin dostum gereksiz bir insan benzeri için değmez.