Kusura bakmayın arkadaşlar,
kimliği belirsiz bir üyeden gelen -rep ve yanında gelen aşağıdaki nota istinaden şu andan itibaren bu forumda kendi adıma, düşecek domain bildirimine son veriyorum. Vallahi kusacağım artık!
"domain kirliliği yapıp durma tek konu aç orda paylaş."
Niye strese sokayım ki kendimi? Sen rahat, ben rahat!
cocukla cocuk olma hocam
hergüne kategori açman güzel oluyordu.ona göre takip ediyorduk bizde...
kıt akıllının biri yüzünden paylaşımdan vazgeçmek kötü be hocam