winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
Forumun paylaşmanın ne amacı kalıyo peki ?
Varsa günlerdir takip ettiğin domain özel mesaj atarsınız oda iyi niyetle karşılarsa kaldırır listeden olur biter. Ki zaten kaldırmak zorunda bile değil.