turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
winstonblue arkadaşımız inşallah fikrini değiştirmez.
herkesin kendi domainini kendisi araştırması daha adil olur.
benim araştırdığım domain burada paylaşıldığı için backorder yapmak zorunda kalıyorsam ve bundan da zararım sözkonusuysa paylaşılmasını istemem.
senin şu yaptığın bencillik ve tekel olmayı istemekten başka birşey değil.
bak konunun açıldığı kategoriye bakarmısın. ne yazıyor. r10 da böyle istiyor.