• 30-10-2025, 00:27:40
    #1
    İnstagram Konum Hizmeti
    Merhabalar, XML alıp pazaryerlerin de satış yapan arkadaşlar için soruyorum yapmaya değer mi ?
    Kargo şirketin de çalışıyorum devamlı gittiğim yerler var XML için anlaşma yapmak istiyorum sizlere bir danışmak istedim.
  • 30-10-2025, 13:19:56
    #2
    haziranda başlamıştım bıraktım hocam. En büyük sorun toptancı sıkıntıları doğru düzgün toptancı yok ya ürünü yanlış gönderiyorlar ya ürünler sorunlu oluyor 10 sipariş var ise 6 sı iade geliyor. Yatırım için paranız var ise ürünü kendiniz çekin ve kargolayın
  • 30-10-2025, 18:30:43
    #3
    İnstagram Konum Hizmeti
    mrberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haziranda başlamıştım bıraktım hocam. En büyük sorun toptancı sıkıntıları doğru düzgün toptancı yok ya ürünü yanlış gönderiyorlar ya ürünler sorunlu oluyor 10 sipariş var ise 6 sı iade geliyor. Yatırım için paranız var ise ürünü kendiniz çekin ve kargolayın
    Benim avantajım hocam kargocu olduğum için kendim toplayacağım,kendim paketlemesin de birebir orda olucam o yüzden yapmayı düşünüyorum açıkcası
  • 19-11-2025, 09:57:55
    #4
    Kargocu olmanız dropshipping xml bayilikle satışta size avantaj saglamaz.
    Çünkü xml bayileri sizin yerinize siparişleri paketleyip kargolamakta zaten.
    Ayrıca sizin kargonuz hazırlanırken belki binlerce başka sipariş kargosuda hazırlanıyor olacak.
    Tek tek bekletip sizin paketi kontrol etmeniz ne mümkün nede hiçbir bayi buna izin vermez.
    Drop işinin zaten sorunlu kısmı burası degil.
    Ürün kalitesi,ürün gönderim hizmeti,ürün fiyatı vs vs.
  • 19-11-2025, 17:24:37
    #5
    İnstagram Konum Hizmeti
    belair57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargocu olmanız dropshipping xml bayilikle satışta size avantaj saglamaz.
    Çünkü xml bayileri sizin yerinize siparişleri paketleyip kargolamakta zaten.
    Ayrıca sizin kargonuz hazırlanırken belki binlerce başka sipariş kargosuda hazırlanıyor olacak.
    Tek tek bekletip sizin paketi kontrol etmeniz ne mümkün nede hiçbir bayi buna izin vermez.
    Drop işinin zaten sorunlu kısmı burası degil.
    Ürün kalitesi,ürün gönderim hizmeti,ürün fiyatı vs vs.

    Neden avantaj sağlamasın ki hocam alım yaptığım yerlerden alımı ben yapıcam topladığım üründen bi 10 TL cepte, ayriyetten çalıştığım firmayla indirim sağlatıp daha ucuza yollayabilirim.
    Alım yaptığım yerlerden bayilik alıp bu işe girişecektim ki hallettim şuan mağaza takır takır ilerliyor ürünleri de hazırlarken adamla birlikte hazırlıyorum
  • 19-11-2025, 22:13:57
    #6
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden avantaj sağlamasın ki hocam alım yaptığım yerlerden alımı ben yapıcam topladığım üründen bi 10 TL cepte, ayriyetten çalıştığım firmayla indirim sağlatıp daha ucuza yollayabilirim.
    Alım yaptığım yerlerden bayilik alıp bu işe girişecektim ki hallettim şuan mağaza takır takır ilerliyor ürünleri de hazırlarken adamla birlikte hazırlıyorum
    Ya ben tam olarak anlayamadım yada siz anlatamadınız.

    Eğer işleriniz yolundaysa ne mutlu,tebrik ederim,cok daha karlı ve uzun vadeli olur dilerim.