Merhabalar, XML alıp pazaryerlerin de satış yapan arkadaşlar için soruyorum yapmaya değer mi ?
Kargo şirketin de çalışıyorum devamlı gittiğim yerler var XML için anlaşma yapmak istiyorum sizlere bir danışmak istedim.
XML işi yapıp kazanan var mı ?
5
●350
- 30-10-2025, 18:30:43İnstagram Konum HizmetiBenim avantajım hocam kargocu olduğum için kendim toplayacağım,kendim paketlemesin de birebir orda olucam o yüzden yapmayı düşünüyorum açıkcasımrberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2025, 09:57:55Kargocu olmanız dropshipping xml bayilikle satışta size avantaj saglamaz.
Çünkü xml bayileri sizin yerinize siparişleri paketleyip kargolamakta zaten.
Ayrıca sizin kargonuz hazırlanırken belki binlerce başka sipariş kargosuda hazırlanıyor olacak.
Tek tek bekletip sizin paketi kontrol etmeniz ne mümkün nede hiçbir bayi buna izin vermez.
Drop işinin zaten sorunlu kısmı burası degil.
Ürün kalitesi,ürün gönderim hizmeti,ürün fiyatı vs vs. - 19-11-2025, 17:24:37İnstagram Konum Hizmetibelair57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden avantaj sağlamasın ki hocam alım yaptığım yerlerden alımı ben yapıcam topladığım üründen bi 10 TL cepte, ayriyetten çalıştığım firmayla indirim sağlatıp daha ucuza yollayabilirim.
Alım yaptığım yerlerden bayilik alıp bu işe girişecektim ki hallettim şuan mağaza takır takır ilerliyor ürünleri de hazırlarken adamla birlikte hazırlıyorum
- 19-11-2025, 22:13:57Ya ben tam olarak anlayamadım yada siz anlatamadınız.KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer işleriniz yolundaysa ne mutlu,tebrik ederim,cok daha karlı ve uzun vadeli olur dilerim.