mrberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haziranda başlamıştım bıraktım hocam. En büyük sorun toptancı sıkıntıları doğru düzgün toptancı yok ya ürünü yanlış gönderiyorlar ya ürünler sorunlu oluyor 10 sipariş var ise 6 sı iade geliyor. Yatırım için paranız var ise ürünü kendiniz çekin ve kargolayın
Benim avantajım hocam kargocu olduğum için kendim toplayacağım,kendim paketlemesin de birebir orda olucam o yüzden yapmayı düşünüyorum açıkcası