Merhabalar, XML alıp pazaryerlerin de satış yapan arkadaşlar için soruyorum yapmaya değer mi ?
Kargo şirketin de çalışıyorum devamlı gittiğim yerler var XML için anlaşma yapmak istiyorum sizlere bir danışmak istedim.