haziranda başlamıştım bıraktım hocam. En büyük sorun toptancı sıkıntıları doğru düzgün toptancı yok ya ürünü yanlış gönderiyorlar ya ürünler sorunlu oluyor 10 sipariş var ise 6 sı iade geliyor. Yatırım için paranız var ise ürünü kendiniz çekin ve kargolayın