KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden avantaj sağlamasın ki hocam alım yaptığım yerlerden alımı ben yapıcam topladığım üründen bi 10 TL cepte, ayriyetten çalıştığım firmayla indirim sağlatıp daha ucuza yollayabilirim.
Alım yaptığım yerlerden bayilik alıp bu işe girişecektim ki hallettim şuan mağaza takır takır ilerliyor ürünleri de hazırlarken adamla birlikte hazırlıyorum
Ya ben tam olarak anlayamadım yada siz anlatamadınız.

Eğer işleriniz yolundaysa ne mutlu,tebrik ederim,cok daha karlı ve uzun vadeli olur dilerim.