Kargocu olmanız dropshipping xml bayilikle satışta size avantaj saglamaz.
Çünkü xml bayileri sizin yerinize siparişleri paketleyip kargolamakta zaten.
Ayrıca sizin kargonuz hazırlanırken belki binlerce başka sipariş kargosuda hazırlanıyor olacak.
Tek tek bekletip sizin paketi kontrol etmeniz ne mümkün nede hiçbir bayi buna izin vermez.
Drop işinin zaten sorunlu kısmı burası degil.
Ürün kalitesi,ürün gönderim hizmeti,ürün fiyatı vs vs.
Neden avantaj sağlamasın ki hocam alım yaptığım yerlerden alımı ben yapıcam topladığım üründen bi 10 TL cepte, ayriyetten çalıştığım firmayla indirim sağlatıp daha ucuza yollayabilirim.
Alım yaptığım yerlerden bayilik alıp bu işe girişecektim ki hallettim şuan mağaza takır takır ilerliyor ürünleri de hazırlarken adamla birlikte hazırlıyorum