Şöyle bir stoksuz satış modeli düşünüyoruz ?
10
●512
- 15-10-2023, 09:39:18Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.
- 17-10-2023, 19:51:28tedarikçi ürünü sattığı firmaya fatura eder ,satıcı da müşteriye fatura eder.mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyorfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-10-2023, 21:00:06bence de mantıklı olan bu aslında.normal fatura kalmadı yani,hem boşa kagıt masrafı filan gerek yok.rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2023, 21:16:40Evet dediğiniz gibi. Sadece bazı tedarikçiler kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmek istiyor. Bunun bir önemi var mı ? Faturayı ben kesmiyecem ama kargoda benim adım geçecek diyor. Bu konuda doğru çözüm nedir ?rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2023, 21:27:23mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSenin müşterin tedarikçi ilgilendirmez ki , dropshoppingde senin mağazanın sattığı bir ürünü o nasıl kargoya verecek ? doğru çözüm şu sen sayfandan sattığın bir ürünün çıkışı senin adına olur ,herkes kendi müşterisi adına fatura yazar.mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2023, 21:37:49Aynen öyle. O tedarikçiler stoksuz satışı komisyonlu satışa çeviriyor. Bu yüzden sordum bi bildikleri mi var acaba diye. Ama yok anladığım kadarıyla. Teşekkür ederim.rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2023, 21:46:37Vergi mukellefi iseniz neden faturayi tedarikçi kesiyor, değilseniz nasıl ticaret yapacaksiniz acaba.
Ayrıca diyelim tedarikçi kesti faturayi, siz arada ki farki alirken tedarikçiye fatura kesmelisiniz vs. Vs... uzar gider bu is.
Ayrıca sunu sorayim. Neden boyle bir model düşünüyorsunuz?
gerçi son aylarda onlarca alışveriş yaptım trendyol,hepsiburada gibi yerlerden ve 1 tane dahi fatura gelmedi ürünle birlikte.hepsi e-fatura olarak geldi.