• 15-10-2023, 09:39:18
    #1
    Gold üye
    Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.
  • 15-10-2023, 10:19:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kesmiyoruz. faturasız
  • 15-10-2023, 11:05:44
    #3
    benim de merak ettigim bi konu gerçi son aylarda onlarca alışveriş yaptım trendyol,hepsiburada gibi yerlerden ve 1 tane dahi fatura gelmedi ürünle birlikte.hepsi e-fatura olarak geldi.
  • 17-10-2023, 19:51:28
    #4
    mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.
    tedarikçi ürünü sattığı firmaya fatura eder ,satıcı da müşteriye fatura eder.


    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de merak ettigim bi konu gerçi son aylarda onlarca alışveriş yaptım trendyol,hepsiburada gibi yerlerden ve 1 tane dahi fatura gelmedi ürünle birlikte.hepsi e-fatura olarak geldi.
    Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor
  • 17-10-2023, 21:00:06
    #5
    rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor
    bence de mantıklı olan bu aslında.normal fatura kalmadı yani,hem boşa kagıt masrafı filan gerek yok.
  • 17-10-2023, 21:16:40
    #6
    Gold üye
    rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tedarikçi ürünü sattığı firmaya fatura eder ,satıcı da müşteriye fatura eder.



    Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor
    Evet dediğiniz gibi. Sadece bazı tedarikçiler kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmek istiyor. Bunun bir önemi var mı ? Faturayı ben kesmiyecem ama kargoda benim adım geçecek diyor. Bu konuda doğru çözüm nedir ?
  • 17-10-2023, 21:27:23
    #7
    mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.
    mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dediğiniz gibi. Sadece bazı tedarikçiler kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmek istiyor. Bunun bir önemi var mı ? Faturayı ben kesmiyecem ama kargoda benim adım geçecek diyor. Bu konuda doğru çözüm nedir ?
    Senin müşterin tedarikçi ilgilendirmez ki , dropshoppingde senin mağazanın sattığı bir ürünü o nasıl kargoya verecek ? doğru çözüm şu sen sayfandan sattığın bir ürünün çıkışı senin adına olur ,herkes kendi müşterisi adına fatura yazar.
  • 17-10-2023, 21:37:49
    #8
    Gold üye
    rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin müşterin tedarikçi ilgilendirmez ki , dropshoppingde senin mağazanın sattığı bir ürünü o nasıl kargoya verecek ? doğru çözüm şu sen sayfandan sattığın bir ürünün çıkışı senin adına olur ,herkes kendi müşterisi adına fatura yazar.
    Aynen öyle. O tedarikçiler stoksuz satışı komisyonlu satışa çeviriyor. Bu yüzden sordum bi bildikleri mi var acaba diye. Ama yok anladığım kadarıyla. Teşekkür ederim.
  • 17-10-2023, 21:46:37
    #9
    Vergi mukellefi iseniz neden faturayi tedarikçi kesiyor, değilseniz nasıl ticaret yapacaksiniz acaba.

    Ayrıca diyelim tedarikçi kesti faturayi, siz arada ki farki alirken tedarikçiye fatura kesmelisiniz vs. Vs... uzar gider bu is.

    Ayrıca sunu sorayim. Neden boyle bir model düşünüyorsunuz?