rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tedarikçi ürünü sattığı firmaya fatura eder ,satıcı da müşteriye fatura eder.



Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor
Evet dediğiniz gibi. Sadece bazı tedarikçiler kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmek istiyor. Bunun bir önemi var mı ? Faturayı ben kesmiyecem ama kargoda benim adım geçecek diyor. Bu konuda doğru çözüm nedir ?