Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.
tedarikçi ürünü sattığı firmaya fatura eder ,satıcı da müşteriye fatura eder.
benim de merak ettigim bi konu

gerçi son aylarda onlarca alışveriş yaptım trendyol,hepsiburada gibi yerlerden ve 1 tane dahi fatura gelmedi ürünle birlikte.hepsi e-fatura olarak geldi.
Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor