Yurtiçinde müşteri bizden ürünü sipariş geçecek. Tedarikçi ürünü müşteriye yollayacak ve faturayı bizim adımıza kesecek. Bizde kestiğimiz faturayı e fatura olarak müşteriye göndericez. Burada bir yanlışlık var mı ? Varsa yazabilir misiniz ? Tedarikçi kargoyu gönderdiği kişiye fatura kesmesi zounlu mu ? Siz stoksuz satışta fatura işini nasıl hallediyorsunuz ? Teşekkür ederim.