Vergi mukellefi iseniz neden faturayi tedarikçi kesiyor, değilseniz nasıl ticaret yapacaksiniz acaba.
Ayrıca diyelim tedarikçi kesti faturayi, siz arada ki farki alirken tedarikçiye fatura kesmelisiniz vs. Vs... uzar gider bu is.
Ayrıca sunu sorayim. Neden boyle bir model düşünüyorsunuz?