rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse ayrıca fatura çıktısı ile uğraşmak istemiyor
bence de mantıklı olan bu aslında.normal fatura kalmadı yani,hem boşa kagıt masrafı filan gerek yok.